時間 (Actual times) | 発表者 (Home page) | |
1 | 15:05-15:25 | 岡本 優太 |
2 | 15:25-15:40 | 青木 太聖 |
3 | 15:40-16:00 | 後藤 太郎 |
5 | 16:00-16:11 | 齋藤 杏 |
6 | 16:13-16:30 | 千葉 脩穂 |
7 | 16:40-17:00 | 白川 実祐 |
8 | 17:00-17:15 | 堀江 翼 |
9 | 17:15-17:32 | 三浦 遥 |
10 | 17:33-17:50 | Arnold Tang |
Presentation
Link for helping with Anzu’s research:
Ansu’s 研究協力お願い Link:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeIkFe-puJWG7KptJvzZbqvg-RH7dby3q_TcWUIh2-6y8qhFQ/viewform?usp=sf_link
メタ認知などに関しては、これまで色んな授業で扱われていたので、リスニングとの関係をどのように結論づけるのか興味が湧きました。教育法として直接的に関わる実践的な研究でとてもいいと思いました。
ゆっくり聞くことと複数回聞くことを比較するの、結果が楽しみだなあと思いました。ゆっくり聞くことの0.75倍に限らず、どのくらい早さだったら一番効果があるのかも面白いと思いました。
I am curious: Which do you prefer, listen slowly or multiple times? I prefer listening to multiple times, but I am not sure which is better to understand clearly, so I think it is very interesting coif you think about it connect with メタ認知.
I joined the first trial, so I am interested in the results and the better way to listen to something.
Thank you for your presentation.This is very interesting, as I too have found listening to be difficult.I would like to cooperate with the survey.