2025 Presenters
| 時間 | 発表者 | |
| 1 | 16:15 – 16:30 | Yura Kuroki |
| 2 | 16:30 – 16:45 | Hiroki Sugizaki |
| 3 | 16:45-17:00 | Hiroyuki Nezawa |
| 4 | 17:00-17:15 | Kai Kato |
| 5 | 17:15-17:30 | Hiroki Oda |
| 6 | 17:30 – 17:45 | Yuiko Oku |
| 7 | 17:45-18:00 | Risa Takahashi |
| 時間 | 発表者 | |
| 1 | 16:15 – 16:30 | Yura Kuroki |
| 2 | 16:30 – 16:45 | Hiroki Sugizaki |
| 3 | 16:45-17:00 | Hiroyuki Nezawa |
| 4 | 17:00-17:15 | Kai Kato |
| 5 | 17:15-17:30 | Hiroki Oda |
| 6 | 17:30 – 17:45 | Yuiko Oku |
| 7 | 17:45-18:00 | Risa Takahashi |
My supervising teacher during my teaching practicum was also making effective use of AI. They used AI to create visual images for math problem statements in their lessons. I also believe that in the future, it will be necessary to incorporate AI more effectively into education. This presentation was very meaningful for me. Thank you very much.
小学校段階では、英語に苦手意識を持っていたり、自分の英語の授業に自信を持てないという先生もいらっしゃると聞きます。わたしも現時点で小学校教員に魅力を感じているので、効果的に使っていきたいと思いました。ただ使用する際には、必ず目的とそれによって得られる効果を説明できるようにしなければいけないと思いました。